دوره TTC زبان انگلیسی سفیر برای کسانی طراحی شده که به دنبال آموزش زبان انگلیسی با مدرک معتبر هستند، در این مطلب به اینکه بهترین دوره TTC چه ویژگی‌هایی دارد؟ خواهیم پرداخت.
دوره TTC زبان انگلیسی سفیر برای کسانی طراحی شده که به دنبال آموزش زبان انگلیسی با مدرک معتبر هستند، در این مطلب به اینکه بهترین دوره TTC چه ویژگی‌هایی دارد؟ خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۳۷۸۷۶۵

کلمه‌ ‎ TTCمخفف عبارت Teacher Training Course است که اشاره به دوره‌های تربیت مدرس دارد. اگر سطح زبان خوبی دارید و علاقه‌مند به کار معلمی هستید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های TTC به عنوان یک دبیر زبان حرفه‌ای مشغول به کار شوید.

مدرک دوره TTC در سطح بین‌المللی معتبر بوده و شما با کسب این مدرک حتی در کشورهای دیگر نیز می‌توانید به‌عنوان مدرس زبان مشغول به کار شوید.

خوب حالا این سؤال پیش می‌آید که بهترین دوره TTC کجا برگزار می‌شود و آیا اصلا کیفیت دوره‌های TTC با یکدیگر متفاوت است؟ قطعا همینطور است. در ادامه، ویژگی‌های بهترین دوره تربیت مدرس زبان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین دوره TTC

اگر عناوین و سرفصل‌های مربوطه و مهارت‌های لازم، به کسانی که در دوره TTC شرکت می‌کنند بصورت کامل آموزش داده نشود، قطعا در زمان شروع به کار و حتی در زمان مصاحبه استخدام به مشکل برمی‌خورند. اما یک دوره تربیت مدرس خوب، چه ویژگی‌های دارد؟

ویژگی‌های بهترین دوره TTC

در این قسمت نکات و مواردی که باید در هنگام ثبت‌نام در دوره‌های TTC به آن‌ها دقت کنید را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم.

1- تعداد نفرات شرکت‌کننده در دوره TTC، از استاندارد بیشتر یا کمتر نباشد. 

تعداد افراد مجاز برای شرکت در کلاس‌های TTC از 8 الی 16 نفر است. اگر تعداد افراد شرکت‌کننده بیشتر از 16 نفر باشد، میزان توجه استاد به دانش‌آموزان کمتر شده و درنتیجه کیفیت آموزش به شدت کاهش پیدا می‌‎کند. اگر تعداد افراد شرکت‌کننده کم باشد و متقاضیان یک الی دو نفر باشند، به‌دلیل عدم امکان مشارکت و همکاری در کلاس بین دانشجویان باز هم کیفیت آموزش کاهش پیدا می‌کند. 

2- سطح زبان نفرات شرکت‌کننده در کلاس TTC هماهنگ باشد. 

در بسیاری موارد دیده می‌شود که برخی آموزشگاه‌ها صرفا به‌دلیل پر شدن ظرفیت کلاس دوره TTC، بدون تعیین سطح زبان، متقاضیان را ثبت‌نام می‌کنند. این در حالی است که سطح زبان افراد باید در حد قابل قبولی باشد تا بتوانند در این دوره‌ها شرکت کنند. در آموزشگاه زبان سفیر، برای متقاضیانی که سطح زبان آن‌ها پایین‌تر از حد قابل قبول برای شرکت در کلاس‌های TTC است، دوره‌های پیش‌نیاز برگزار می‌شود. 

3- ارائه مدرک معتبر TTC

در زمان ثبت‌نام در دوره‌های TTC حتما باید به این نکته دقت کنید که آموزشگاه موردنظر، مجوز لازم برای صدور مدرک معتبر را داشته باشد. برخی از آموزشگاه‌ها صرفا مجوز برگزاری دوره را دارند و شما برای دریافت مدرک معتبر در انتهای دوره با مشکلاتی مواجه می‌شوید. 

دوره TTC زبان انگلیسی

4- دوره TTC کودکان یا بزرگسالان

قبل از ثبت‌نام در دوره TTC باید مشخص کنید که قصد دارید در دوره TTC کودکان شرکت کنید و یا دوره TTC بزرگ‌سالان. سرفصل‌های این دو دوره با یکدیگر متفاوت است و در صورت شرکت در دوره TTC بزرگ‌سالان نمی‌توانید در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان مشغول به کار شوید. 

5- سرفصل‌های TTC بصورت دقیق و کامل ارائه شود. 

سرفصل‌ها و مفاهیمی که در دوره‌های TTC کودکان و بزرگسالان ارائه می‌شوند بسیار مهم بوده و بر کیفیت کاری شما در آینده بسیار تأثیرگذار هستند. کلاس‌های TTC تنها شامل مهارت‌های آموزش زبان نیست و مدرس این کلاس باید مهارت‌های مدیریت کلاس و همچنین نحوه برخورد با زبان‌آموزان را نیز بصورت کامل به شما آموزش دهد. در صورتی مدرس دوره TTC، تمامی سرفصل‌ها را بصورت کامل برگزار نکند، حتی اگر مدرک معتبر به شما ارائه شود، در زمان مصاحبه برای استخدام، کیفیت تدریس شما تأیید نخواهد شد.

6- برگزاری ساعات کلاس TTC بصورت کامل 

تعداد جلسات دوره TTC 20 جلسه و هر جلسه، یک ساعت و نیم است. قبل از شروع دوره، حتماً از مسئول ثبت نام سؤال کنید که آیا دوره بصورت کامل برگزار می‌شود یا تعدادی از این جلسات از روند آموزش حذف می‌شوند؟ بدیهی است که در صورت برگزاری کلاس با ساعات و تعداد جلسات کمتر، سرفصل‌ها بصورت کامل آموزش داده نمی‌شوند و یا خلاصه‌ای از آن‌ها با کیفیت آموزش پایین به متقاضیان آموزش داده می‌شود. 

دوره TTC کودکان

اگر تمایل به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان دارید، با شرکت در دوره‌های TTC کودکان می‌توانید با سطح زبان متوسط، یک شغل عالی با درآمد کافی کسب کنید. دوره‌های آموزشی کودکان معمولا آموزش پایه زبان انگلیسی، حروف الفبا و ساختارهای ساده است. آما تکنیک‌های آموزش به کودکان را باید در دوره‌های TTC معتبر یاد بگیرید و مدرک معتبری که نشان دهد شما توانایی آموزش به کودکان را دارید، اخذ کنید. 

شرایط اخذ مدرک  TTC

اخذ مدرک TTC تنها شامل گذراندن دوره نیست و شما باید در انتهای دوره یک آزمون تئوری و همچنین یک آزمون عملی را با موفقیت بگذرانید. آزمون تئوری شامل سرفصل‌هایی است که در طول دوره به شما آموزش داده شده است و آزمون عملی مهارت تدریس شما را به‌عنوان یک معلم می‌سنجد. در دوره‌های TTC کودکان، آزمون عملی با مهارت‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان برگزار می‌شود. پس از گذراندن دوره TTC در آموزشگاه سفیر و گذشتن از سد آزمون تئوری و عملی، به شما مدرک معتبر TTC ارائه می‌شود که می‌توانید آن را ترجمه کرده و در سطح بین‌المللی نیز ارائه کنید. 

برای شرکت در دوره TTC موسسه آموزشی سفیر، در ابتدا از شما یک آزمون تعیین سطح زبان گرفته می‌شود تا صلاحیت شما برای شرکت در این دوره‌ها احراز شود. در صورتی که ممتحن، سطح شما را قابل قبول ارزیابی کند، می‌توانید بصورت مستقیم در دوره‌های TTC شرکت کنید. ولی در صورتی که ممتحن تشخیص دهد که شما نیاز به گذران دوره‌های پیش نیاز دارید، ابتدا باید این دوره‌های پیش‌نیاز را با موفقیت بگذرانید و سپس در دوره TTC شرکت کنید.

استخدام به‌عنوان مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه سفیر

آموزشگاه سفیر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین آموزشگاه‌های کشور که هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری، کلاس‌های بسیار زیادی را برگزار می‌کند، همواره به نیروی جوان و خبره به‌عنوان معلم زبان نیاز دارد. به‌دلیل کیفیت بالای دوره‌های TTC برگزار شده توسط آموزشگاه سفیر، متقاضیان پس از اتمام دوره می‌توانند در آزمون مصاحبه استخدامی این آموزشگاه شرکت کرده و به‌عنوان مدرس در آموزشگاه زبان سفیر مشغول به کار شوند. برای شرکت در دوره TTC سفیر کافیست به سایت ttc.gosafir.com مراجعه کنید و فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنید. همچنین، 02184346 شماره‌ای است که شما را به کارشناسان و مشاوران ما وصل می‌کند و می‌توانید با راهنمایی آنها در این دوره‌ها شرکت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها